29 september 2011

Årsmöte RIKSTÄCKET - KURS :o)

I morgon, bär det av till Stockholm.

RIKSTÄCKET har sitt årsmöte på Rödabergsskolan.

Är superglad över att äntligen få möjlighet att  delta i en kurs för Solvejg Refslund.  Kursen heter TEXTILA BILDER. http://www.refslund.dk/

  Träffade henne under NQT i Göteborg 2009. Hennes konst berörde mig djupt.

En förkylning nu i veckan gav mig "hicka"........kommer jag att missa denna efterlängtade kurs........NEJ ALDRIG!!!.......med ingefära och honung utrört i hett vatten, vitlök, vitaminer, en katt i armhålan och   många huttar KanJang, gav förkylningen med sig  :o)

   Idag känns det verkligen  som jag har  lyckats....känner mig riktigt pigg. HÄRLIGT!!!

Har också gått med i  Blogger´s Block of the Month . Sigrun har sytt sitt första  SE HÄR   det har även Eva, som  förövrigt gav mig den välbehövliga "sparken i ändan" att delta. Tack för det.  Evas Syrum 

Väntar dock med att sy mitt första till nästa vecka.

NU är det bara focus på årsmötet och KURSEN :o)

Ha det bäst och hej då!!

2 kommentarer:

  1. Solvejg Refslund verkar väldigt spännande. Hoppas att vi får se en glimt av vad ni har gjort senare. Nu ska jag krypa upp i soffan med en färgglad man och mitt kaffe.
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Kos deg på kurs! Blir spennende å se resultatet ditt!

    SvaraRadera