30 juni 2011

Katten Jansson packar........

Åhhhh........ett nytt hus till MIG!!!



VA!!! åka till Våmhus........i FJORTON DAGAR!!!  



Om jag sitter blixstilla...syns jag absolut inte.............vill FÖLJA.........(det är hon som ger mig mat)




Tyger i väskan säger du........I don´t think soooooooo..........HÄR sitter jag BRA!




Blir Husse ensam!!???.........vem ser på AKTUELLT med honom om jag inte är hemma? Suck....får väl stanna hemma då...........(HON har bunkrat med Gourme Gold Havsfisk i bechamellsås har jag sett) så det blir nog
bra det här ändå..........OCH....fjorton dagars frist....... då jag INTE behöver sitta ner och TACKA med höger tass INNAN den där delikata frukosten serveras............
Hej då och ha det bra alla sytanter!!  Hälsningar från Tassen...(det är MIG de här två människorna ÄLSKAR!!! och vad gör man inte som "gentjänst"..........stanna hemma är inte helt fel  faktiskt..........  Mjau mjau!

7 kommentarer:

  1. Skjønne Tassen, dette var da litt frustrerende. Måtte han og hans husmedlemmer ha en riktig god ferie.
    X-bagen i forrige innlegg var helt nydelig.

    Klem:)

    SvaraRadera
  2. Lyllo dig som får vara i Våmhus 14 dagar!

    Men lilla kissen, ska du och husse ha semester från matte ett tag? Om det blir någorlunda likt när Andreas och Diana tar semester ifrån mig så blir det lååååånga sovmornar, mycket skräpmat och långa tv kvällar, alltså den perfekta semestern tycker min Diana. Andreas brukar dock vara något magrare när jag kommer hem då han tenderar att strunta i att laga mat till sig, oroa dig inte dock, han glömmer inte att fylla matskålarna trots detta =)

    Ha så härligt i Våmhus första veckan nu för sen är lugnet över ^^

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha... Klart katten ska vara med o packa!!!
    Kör nu inte vilse i morron!
    Pöss!
    Mia

    SvaraRadera
  4. Vilse!!??....

    Omväg heter det då jag är ute och rattar :o)

    Allt packat och klart.......Tjohooooooooo!!!!

    SvaraRadera
  5. Stakkars Tassen! Hjemme alene i 2 uker! Han kommer sikkert til både og savne dere og kose seg! :) riktig god ferie til dere alle sammen!

    SvaraRadera
  6. Hvilken fin katt :-) Og god tur til deg!

    SvaraRadera
  7. Hehe...... Søt katt.
    Koselig blogg også.

    SvaraRadera