20 april 2011

Jag har VUNNIT!!! :o)))

Maja sa...

Hej Pirjo!
Titta in i min blogg igen!
Du är en av vinnarna och jag vill veta vad du vill ha i pris!
GRATTIS!!!
Kram Maja

http://majasparadis.blogspot.com/2011/04/vad-ar-det-som-gar-och-gar.html

Vad kul!!!   Tusen TACK Maja!


Men VÄNTA!!! ...............  det är ju den 20:e April!!!  Mormorquiltar fyller 1 år IDAG!!!!!
Jösses, det måste ju firas........men hur.........jo..........

från och med idag och till Lördag kl 20:00  (om jag nu får några kommentarer vill säga ) gör jag en lott för varje kommentar och mitt barnbarn Jennifer får dra lotten. Vinsten.....hmmmmmmm......det kom lite snabbt på det här.......  har ingenting just nu...........  men något syrelaterat blir det så klart!!

Tänk........jag har bloggat i ett helt år!!! 

Kram till alla er som tittat in och GLAD PÅSK!!

17 kommentarer:

  1. Haha... förlåt att jag missat din blogg-födelsedag!!!
    Jag kommenterar gärna, men behöver ingen lott... den bästa lotten har jag ju redan fått... att vara din vän!
    bamsekramar till dig... den bästaste Pirjo av alla!

    SvaraRadera
  2. Tack.. oj vad det blev vått i ögonvrån..........glömde ju bort den själv......kom på det då jag läste kommentaren från Maja :o)

    SvaraRadera
  3. Lena Dahlström20 april 2011 23:06

    Grattis till ett helt år! Jag läser dagligen dina inlägg och det är lika intressant varje gång!
    Lena i Örebro, som får inspiration genom bloggar till egna alster. Tack alla ni som bloggar att ni finns!!!
    Ha en skön vår!!!!

    SvaraRadera
  4. Grattis till ett års bloggande.
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  5. Du har en fargerik og flott blogg Pirjo, og hvor heldig jeg er som har truffet deg!
    God påske!

    SvaraRadera
  6. Grattis till ditt 1-års jubileum! Jag har läst din blogg sen starten, men är lite dålig på att kommentera. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  7. Jättegrattis Pirjo till ettårs jubileumet! Och grattis till vinsten! =)

    Din blogg är så rolig att följa, du gör så mycket fantastiska saker och ger mig så mycket inspiration, tusen tack!

    *lyfter kaffekoppen i en skål*
    För många fler års bloggande! =)

    Solvarma Kramar

    SvaraRadera
  8. Grattis vännen till ett års bloggande. Du tillför en massa inspiration. Det behöver jag.
    PÅSK-hälsningar från Majsan

    SvaraRadera
  9. Grattis med jubileet Pirjo. Klart jeg vil være med på en trekning

    SvaraRadera
  10. Grattis Pirjo!
    Tänk vad 1 år går fort! Jag följer din blogg med stort intresse. Man blir så inspirerad av allt du gör. Jag brukar sy några Pirjo-påsar emellanåt (från Våmhuskursen)Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Går det verkligen sååå fort, att man glömmer bort "bloggfödelsedagen"? Ja, vad är väl ett år! Tusen tack för all den inspiration som du delar med dig av genom din blogg. Du gör sååå fina saker!
    Grattis på "bloggelsedagen"!
    Kramisar
    eva

    SvaraRadera
  12. Grattis på 1-årsdagen. Är inne och läser på din blogg lite då och då, men har tyvärr varit dålig på att kommentera.
    Kram Mia B

    SvaraRadera
  13. Gratulerer med 1 år!Takk for at du deler inspirasjon med oss andre.

    SvaraRadera
  14. Så flott blogg du har! Et år går fort, håper du vil blogge videre i mange år.God påske!

    SvaraRadera
  15. Grattis med vinst og jubileum! Din blogg er fin inspirasjon og oppmuntring nå når jeg ikke har hatt tid og energi til noe søm. Jeg følger bloggen din med Google reader, men er ikke så flink til å kommentere. Håper du fotsetter å blogge i mange år framover.
    Glad påsk til deg!

    SvaraRadera
  16. Gratulerer med gevinst og 1 års blogging!
    Du har en inspirerende blogg.
    Blir gjerne med i en trekning :-)
    Fortsatt god påske!

    SvaraRadera
  17. Nu, har Jennifer åkt till Farmor. Hon ska äta påskmiddag där. KM har lovat att ställa upp som lottdragare :O)

    Jennifer har sytt sin första quilt. Bilder på det kommer i morgon. Jag är så stolt över att hon är intresserad av "mormors hobby".
    Kram...vi hörs strax efter kl 20:00 i kväll.

    SvaraRadera