07 januari 2012

Blogger´s BOM # 4.

 Här, mitt block # 4.



 Som alltid...har jag gott sy-sällskap.
Frk Tassen tycker vi är ett bra team :o)



 .....hon är också noga med att vi ska ta paus för att fika....



 ...men ibland får hon faktiskt vänta.........


 Här alla fyra blocken.


 Sommarplaner :o)))))

Maken har köpt hamnguiden över Danmark.....vi ska segla i sommar....till Danmark!!!

Det blir spännande att återkomma till Aalborg...........


 .......där NQT  går av stapeln den 17 -20 Maj. Sy-Karin och jag  har bokat oss på den träffen.....så spännande!! 

Mona, jag räknar dagarna tills vi ses!!!

Önskar alla en fortsatt trivsam helg!

6 kommentarer:

  1. Tusen tack för din fina kommentar. Jag skulle just försöka svara dig på mailet men, suck, din mailadress finns ju inte där. Skulle göra ett inlägg om mitt 4:e BOM-block och trodde att jag skulle hinna retas lite med dig men du hann först!*fniss* De är så jättefina, dina block och jag har hittills hittat mitt favoritblock bland de som gjorts och det är det tredje av Stephanie.
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Så fin den ble! Jeg har ikke kommet lenger enn til å printe ut mønsteret, men skal se hva jeg får gjort de nærmeste dagene. Skjønner at Tassen kan bli litt utålmodig til tider! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för fina kommentarer.

    Nu, Eva, har jag förstått funktionen med e-post :o)

    För vissa tar det lite längre tid än andra.....

    Astrid: Blocken är så kul att sy!

    SvaraRadera
  4. Det ble en veldig fin blokk, og helt nydelige farger!

    SvaraRadera
  5. WOW, for en lekker blokk. Jeg synes nå at sy-sjefen tar seg godt ut jeg da. Frk Tassen vet hva en ekte sydame trenger iblandt...PAUSE!!! Vakker pus du har.
    Så turen går til Danmark til sommeren?? Vi har også snakket om å ta båten til Danmark, men tror jeg blir med tanken. Nå har ikke vi seilbåt, men motorbåt, så vi er kanskje litt mer væravhengig enn dere?? Liker jo ikke for stoooore bølger :-)
    Håper du får en fin og kreativ uke !!

    SvaraRadera
  6. Lekre BOM-blokker. For en fantastisk katt:))

    SvaraRadera