16 december 2011

Loralie i posten :o)

Ett paket innehållandes en LORALIEPANEL..........jag bara älskar dessa superhäftiga damer. Nu, "julpyntade" :o)
Tre disktrasor med BRODERIER!! låg också i paketet. 
Tack Mia.












Det är så sant som Mia broderat.....
Tassen styr oss med  mjuk tass och 100% charm.......... 


En fd kollega, satt alltid och "kluddade" då hon talade i telefon.
Jag sparade det och Mia gjorde ett broderi av det.
 (dessa brodermaskiner är ju otroliga)
Så, bli inte ledsen nu Mia ,men jag ger bort den här trasan till Eija.
Kan vara kul för henne att se  utvecklingen av "kladdet" :o)


Design Mia.

Imorgon ledig dag.
BBoM # 3 ska sys.
 Snart kommer ju nummer fyra. 

Ha det så bra och Hej då!!!

4 kommentarer:

  1. Hei Loralie design er virkelig flotte - har noen av dem som er ment for sminkepunger :o)
    Mia's design er jo bar sååå flotte, anbefaler at hun snakker MY i tlf når resultatene blir så fine.
    Jeg hadde egentlig tenkt å kommentere alle de flotte bildene du har av katten din - hvilken vakker følgesvenn du har. Hun er nydelig :o)
    Ha en riktig fin helg.

    SvaraRadera
  2. Tack LeKaQuilt för fin kommentar.
    Ja, Mia som har Miasquilttbod.se i Surahammar är verkligen kreativ. Har mycket trevligt i sin butik. Det bästa är SYVECKORNA i Våmhus i Dalarna i Sverige. De är bara ÅRETS HÖJDPUNKT!!!! Total återhämtning för kropp och själ.
    Katten Tassen är min "hjärtekatt"..........hon följer mig vart jag går i hemmet och det bästa hon vet är att sitta vid symaskinen...då kurrar hon i kapp med Horizon...... härligt kisse!!!

    SvaraRadera
  3. Loralie är verkligen min favortit åxå....jag bara älskar hennes bilder åxå. Annras är ju Tassen väldigtn väldigt söt och väldigt "typisk"...ligger mest i vägen, precis som mina två brukar göra.

    SvaraRadera
  4. Nu har jag kollat in alla dina underbara verk, följer med spänning Tassens påhitt :)Hälsning från Pior!

    SvaraRadera