25 november 2010

Quiltemagasinet :o)

Idag, då jag kom hem, låg en efterlängtad tidning innanför dörren. Quiltemagasinet. http://www.quiltemagasinet.no/index.html

Gissa, om jag blev förvånad då jag slår upp tidningen  och ser i Läsarnas Galleri att mitt kära barnbarn Jennifer, är med på bild, med sitt textila konstverk!  (Skickade nämligen in en bild för länge sedan......och har sedan helt glömt bort det.)

Med  i tidningen låg tre  superläckra tyger . "Folkdance/Clothworks." ......som TACK för insänt material.

 Lörd,Sönd och Måndag = lediga dagar.     Skall tillbringas i syrummet :o)
Okey då........ en långpromenad varje dag ......för hälsans skull!



Hej då!

14 kommentarer:

  1. Å som jeg gleder meg til Quiltemagasinet nå som jeg vet hva som venter meg!

    SvaraRadera
  2. Ja, Björg........det är en så BRA sytidning tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Så koselig med barnebarnet ditt i quiltemagasinet, så søt hun er!

    SvaraRadera
  4. Gleder meg til nytt nr. av Quikltemagasinet og skal ta en god titt på barnebarnet ditt. Grattis!!

    Takk for hyggelige kommentarer på bloggen min.

    Ønsker deg en riktig god adventshelg!

    SvaraRadera
  5. Grattis , både med bilde og flotte stoffer. venter i spenning på hva du tryller fram av disse. Og må vel ta en titt på butikken etter neste nr av quiltemagasinet ja.

    SvaraRadera
  6. Så koseleg med bilde av barnebarnet.. Fint kunstverk ho hadde laga..

    SvaraRadera
  7. Venter spent på Quiltemagasinet! Koselig bilde av barnebarnet ditt! Klem Otlo

    SvaraRadera
  8. Hej,
    och ett stort GRATTIS !Vilka snygga tyger
    dessutom.Det är ni värda.Ha det gott med
    symaskinen i helgen!!!!!!!!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  9. Så koselig da! Grattis!!!
    Gleder meg til å få bladet i postkassa...

    SvaraRadera
  10. Åh vad kul! Och vad stolt hon ska vara lilla fröken!!!
    Och tygerna du fick var ju riktiga "Pirjotyger"

    Ha det så kul med PimPim i helgen!

    Kram

    SvaraRadera
  11. hmm då har jag något mer att se fram emot.....
    jättefina tyger!

    SvaraRadera
  12. Gratulerer. Jammen har barnebarnet ditt laget et flott bilde. Helt sikkert godt lært opp av mormor. Så flotte stoffer du fikk, det blir nok noe lekkert.

    SvaraRadera
  13. Vilken lycka att ha en så´n mormor som du!

    SvaraRadera