28 april 2010

Beställt Janome Memory Craft Horizon 7700QCP.


Här mitt syrum, med min nuvarande Älskling, Janome 6260.

Den bor i en Horn sycabinett. Nu har jag funderingar

kring om "Horizon" får plats!





Se här...inte mycket att ta av på längden.


Här plastskivan till 6260:an.



Här lite info om min nya Kärlek :o)



Gissa om jag längtar. "Vi" kommer att träffas första veckan i Juli

i Våmhus. Mias Quiltbod har sykollo där i fyra veckor.http://www.miasquiltbod.se/

Jag räknar ner dagarna tills dess :o)
Ha det så bra ni kan!





2 kommentarer:

  1. Du har et fantastisk syrom! Som jeg misunner deg bordet til symaskinen! :) Maa vaere deilig aa ha symaskinen nedfelt, saa du faar riktig hoyde naar du syr.
    Jeg venter ogsaa paa aa faa se ditt nye vidunder! :)

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med ny symaskin. Du kommer til å elske den like mye som du har elsket den du har. Jeg har også lyst på den, men jeg kjøpte meg en ny Pfaff Quilt Ekspression 4.0 i fjor høst, så jeg får holde meg i skinnet en stund til. Dessuten er jeg kjempefornøyd med den så det er ingen grunn til å bytte den ut. Men du vet når det kommer noe nytt så blir man fristet....:-)).

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.